søndag 21. november 2010

DESIGNBYEN KØBENHAVN














Har nettopp vært noen dager i København som alltid innfrir når det gjelder design. Illums Bolighus er et obligatorisk stopp, og her var det vakker juleutstilling i vinduene, dette kan virkelig danskene! Var også innom butikken Fil de Fer, en butikk med bl.a. gamle franske møbler. Her stod gamle og slitte Tolix med sjel stablet oppå hverandre, gamle skinnmøbler, skap osv. Legg merke til skapet med alle skuffene som var mange, mange meter langt. Stilleben og Retro Villa var jeg osgså en tur innom. Jeg kommer tilbake i et innlegg med noe av det som ble med hjem i kofferten. Det er virkelig deilig å være i København...


Minner om at du fremdeles kan delta i blogglotteriet hvor du kan vinne en Global brødkniv. Trykk her for å komme til konkurransen.

7 kommentarer:

purple area sa...

Wow, vilket snyggt skyltfönster hos Illum, får ta en tur över snart!

ABE sa...

Jeg gleder meg masse til å lse de kommende KØbenhavninnleggene dine. Vi skal over om noen få uker og to-do listen blir bare lengre for hver gang jeg er der.

helen og gutta sa...

takk for kjempekoselige inspirasjonsbilder fra København. Jeg skal dit på julebord med jobben og har nå fått ett par tips om hvor jeg absolutt skal innom.

anness.se sa...

Så mycket fint!
/Anne

Lene sa...

Utrolig flotte og inspirerende bilder! København er bare byen!!:)
Det ligger en liten overraskelse å venter på deg inne på bloggen min;)

Ønsker deg en herlig dag videre!
Hilsen fra Lene.

Fjasevas Huset sa...

mmmmmh, virkelig mange fantastiske butikker:)
nå fikk jeg lyst å hive meg på et fly til køben...kanskje jeg gjør det:9

flotte bilder du viser her altså...julestemning!

Klem fra meg

Åpent^hus sa...

københavn er en herlig by
sitter midt i studieinnspurt, men når den er unnagjort blir det købentur på meg også. gleder meg stort. skal spare på tipsene dine.
og tar gjerne flere! :9

hilsen åpent hus