søndag 14. november 2010

JULEGAVE I BOKS






Lurer du på hva du skal gi bort i julegave i år? Her er et tips: denne søte boksen med et juletre som dyrkes frem. I boksen finnes alt som skal til for å få et flott juletre, det eneste som trengs er å åpne lokket og vanne jevnlig, og etter 5–10 dager begynner det å spire og gro. Er man flink til å passe på, kan man ha glede av denne gaven i år, og kanskje i generasjoner... En morsom gave å gi og å få, som passer både for liten og stor. Denne juletreboksen er fra Rafens og er en av høstens nyheter. De har også andre varianter som kan dyrkes frem, bl.a. basilikum, cherrytomater, chili og lavendel. Se Rafens.no for alle variantene.
En morsom, anderledes og nyttig julegave synes jeg:) Nå skal jeg sette mitt juletre i vinduskarmen og se det spire og gro, så kanskje det blir et selvdyrket juletre neste år...

6 kommentarer:

Mrs S sa...

Så finulig!! Dette må prøves:) Tusen takk for tipset!

Klemmer fra meg

Fire Hjerter sa...

Morsom gave til den som har alt.
De boksene må jeg ta en nærmere titt på.

Line E. sa...

Så morsom, dette var jo et supert julegavetips. De andre variantene så også spennende ut. Dette må jeg prøve:) Ha en fin dag!

Rebekka sa...

Det var kjempe morsomt ! : ) Du hadde dessuten veldig fin blogg, mange flotte tips!

Lene sa...

Genial gave:) Tror kanskje jeg må ha meg en sånn selv, de var bare så søte!!

Gratulerer så mye med topp 10 hos NIB, du var min favoritt så jeg stemte hvertfall på deg!!;)

Ønsker deg en fortsatt god uke!
Hilsen fra Lene.

Anonym sa...

Så søt og morsom juletreboks,passer fint nå i adventstidenFikk lyst til å bruke de sammen med svibler og amaryllis i vinduet!Takk for et supert tips og for en inspirerende bloggGleder meg til å følge deg fremover.Lykke til,ha en flott helg.
Hilsen Stella