mandag 5. oktober 2009

FØR OG ETTER




Kjøpte et par trebokser og bokstøtter på Ikea tidligere i år som jeg ville gjøre noe med. For all del, tingene er fine i trefarge også (spesielt boksene synes jeg), men siden de skal være på barnerommet er det jo fint med litt farger. Spraybokser er det som gjelder og da i lys blå, mørk blå og grønn. 4-5 spraylag og hokusfiliokus – grønne bokser til fargeblyanter og blå bokstøtter. A, B og C-bokstavene fra Panduro fikk en sprayrunde med de samme fargene. 

4 kommentarer:

*sne* sa...

Så fint det ble. Passer perfekt til barnerommet. De bokstøttene har jeg ikke sett før, ikke umulig at jeg kopierer den ideen:)

mi-rachel sa...

ble tøft.

the Folding chair sa...

Kjempefint! har ikke sett boksene eller bokstøttene på ikea, får holde øynene åpne ;)

Sist jeg var der hadde de metallbokstøtter, men kun bokstaven B, i mange farger. Tror det hadde noe å gjøre med at Billy hyllene har jubileum.

Anonym sa...

Superfine bokser og farger!
Hilsen L;-)