lørdag 14. mai 2011

STOR STAS X 2

Jeg er så glad om dagen. Hokusfiliokus har blitt nominert sammen med 14 nydelige blogger til å bli årets trendblogger! Veldig overraskende, men stor stas og en stor, stor ære. Gå inn på NIB for å se de andre nominerte. Det er leserne som senere skal avgjøre hvem som blir vinneren, lykke til alle sammen!


I denne uken har jeg også blitt valgt ut i galleriet i NIB sin festbordutfordring, dobbeltstas og tusen takk! Gleder meg til å se finalistene.


Ønsker alle en fin og forhåpentligvis solfylt helg!

4 kommentarer:

helen og gutta sa...

Gratulerer så mye og vel fortjent. Din blogg er en av mine favoritter og jeg storkoser meg her inne hos deg. klem Helen

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer så mye x 2 ;)
Ja, velfortjent uten tvil!
Alltid nydelige bidrag i utfordringen, og en blogg jeg er utrolig glad i...
Lykke til!
Klem May Helen

Fjasevas Huset sa...

Velfortjent! Virkelig:-)
Stor klem

Unknown sa...

Gratulerer og absolutt veldig velfortjent!

Ha en herlig helg!


Klem :o)