søndag 20. juni 2010

BLOGGLOTTERI – OG VINNERENE ER...

Trommevirvel...

Den gode feen – som kan glede seg over lekre føtter i sommer og får et Wilfa spa fotbad i posten.

Fantastisk lotteri. Mine såre, slitne føtter ropar etter premien :) To lodd til meg takk :)
Fann den fine bloggen din via NIB. Gratulerer så masse med nominasjonen! Stemma mi gjekk til deg :) Klem frå Linda

Passelig Dose – får en telysestake i klart glass i Grand Cru-serien som er en av de siste nyhetene fra Rosendahl.

oj, oj ,oj, den der hadde vært noe for husets slitne føtter! Jeg slår til med tre lodd! Og takk for mye inspirasjon!

Gratulerer!
Send meg en mail med adressen til hokusfiliokus@hotmail.no, så kommer det snart en pakke til dere hver i posten.

Tusen takk til alle som har deltatt og takk for alle hyggelige kommentarer, setter stor pris på hver og en :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Næmmen! Tenk at jeg stakk av med en premie igjen! Jeg tror jammen jeg må begynne å tippe lotto!

Den gode feen sa...

Herlighet, nå er eg så glad at tårene renn her. Tusen millionar takk for at du trakk min kommentar. Jabbadabbadooo! Tusen takk igjen og ha ein strålandes dag. Sender deg adressa mi straks og skal lage koseleg innlegg i bloggen når herligheten er i bruk for første gong :) Klem frå Linda