mandag 24. mai 2010

VINTER UTE – VÅR INNE





En helg på fjellet er alltid avslappende, her får jeg skikkelig ro i kropp og sinn. Det var overraskende hvor mye snø det fremdeles var på fjellet, fint mulig å ta seg en skitur. Men våren ligger jo i luften der også, så snart er det nok fottur som gjelder.

Viser noen detaljbilder jeg tok sist da vi var på Gaustablikk. Som dere ser går fargene beige, brunt og sort igjen i interiøret, og stilen her er helt annerledes enn den jeg har hjemme. Hjemme er den stram og moderne; her mykere, mer robust og inspirert av naturen. Bildene med blomstene og sommerfuglene kjøpte jeg på en herlig butikk, «Blått til Lyst» som ligger i Rjukan. Denne butikken må jeg innom hver gang jeg er der for å se hva nytt de har fått inn. Jeg har også kjøpt trefatet (med blåbærene) som er håndlaget i Gudbrandsdalen der.

Jeg liker godt små detaljer som kan være med på å gi noe ekstra til interiøret. Jeg bestilte wallstickere med tekster fra WiseDecor, og synes det ble kjempefint på dørene. Men, jeg klarte selvfølgelig å henge den siste wallstickeren «Soverom» skjevt opp på døren, det er jo typisk, så da blir det en ny runde med bestilling. Heldigvis er de raske med levering og har god service, kan absolutt anbefales :-).

Ha en fin uke!

5 kommentarer:

Myhome sa...

Flotte og stemningsfulle bilder fra hytta:)) Så personlig og innbydende interiør i behagelige farger. Skjønner godt at du finner roen her.
Knallstilig header du har laget!
Ha en fin uke!
Klem Anita

Love Peace Pionies sa...

så flott på hytta.
de bildene var jo bare så skjønne:)
klem K

Sukkertøy for øyet sa...

..Forelsket med i den slitte sorte rammen din med det skjønne motivet inne

*hjertebank*

{g} sa...

the botanical and butterfly prints are lovely!

mine drømmer sa...

For en lekker blogg du har:) Her må jeg komme innom flere ganger.
Ha en fin fredag!
Klem fra Stina