fredag 17. juli 2009

SUSANNE SCHJERNING


Måtte bare ha denne puten fra Susanne Schjerning. Liker godt kombinasjonen og kontrasten mellom det antikke mønsteret med jaktscenen og det frodige blomstermønsteret. Den lille grønne haren som følger med på jakten og den søte kanarifuglen som troner stolt på en gren. Vet ikke helt hvor jeg skal ha puten, kanskje den får sin faste plass i liggestolen fra Charles Le Corbusier. Tanken var at jeg skulle ha noen gule elementer i stuen, men jeg må nok revurdere gult og gå over til lilla og rosa:)

2 kommentarer:

Kvirrevitt sa...

Hei igjen! Hokusfiliokus var jo et strålende navn, hihi! Legger deg inn med nytt navn, jeg:)

Ragna sa...

Heihei! Jeg har også Susanne Schjerning-pute i min Corbusier-liggestol :-) Den passer utmerket i både størrelse og mykhet synes jeg. Hun har så nydelige puter, skulle gjerne hatt flere av dem!