onsdag 29. desember 2010

ROMJULSDAGER







Romjulen nytes i fulle drag på fjellet. Herlig med frisk fjell-luft og skiturer med kakao, appelsiner og tursjokolade. Her er noen detaljbilder inne hvor vi koser oss med fyr på peisen og brettspill. Det store hjertet i linstoff rakk jeg faktisk å lage på 1. juledag, de hvite hjortehodene har også kommet opp på veggen nå i romjulen (velkomstgave ifbm abonnement på Rom 123). Den søte skjeggnissen med geiteragg og tovet ull-lue fant jeg til halv pris i en butikk på vei opp til fjellet. Nyt romjulen hvor enn du måtte være!

6 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Du bhar en nydelig blogg! Godt å lese en blogg som IKKE er BARE på shabbybølgen:) Her kommer jeg gjerne igjen:)

Ruter & Hjerter sa...

Hei igjen.. 2 in one day... Jeg falt bare så pladask for hjertet du har laget.. kunne du tenke deg å lage et til???

helen og gutta sa...

masse fine inspirende bilder du viser, alltid en fryd å lese dine innlegg. Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer. Godt nytt år til deg og dine. klem Helen

Lene sa...

Tusen takk for kjempefint bloggår, med masse flott inspirasjon!!:) Håper du får en flott feiring i kveld, og ikke minst et godt nytt år.

Ønsker deg alt godt for året som kommer, gleder meg til å følge deg videre!

Hilsen fra Lene:)

Bird sa...

Oi så masse flott inspirasjon!!!

Godt nytt år til deg!

carina sa...

Herlig blogg du har!!
Den klokken står på min ønskeliste... :)

Ønsker deg en flott uke!
KLEM Carina