fredag 7. september 2012

KOMMER DU?



Når mannen i huset inviterer til «guttas kveld» synes jeg det skal gjøres litt ut av bordet de skal sitte ved for å skape en skikkelig godstemning. Det er jo ikke bare forbeholdt oss jenter med litt ekstra pynt :-). Her har jeg brukt tapet som «duk», noe som gir en røff kontrast til de andre elementene. Fargene på bordet går i sort, hvitt og grått med innslag av tre og hamp. Røff bordsetting til røffe menn, men det er plass til noen jenter også, kommer dere?

Dette er mitt bidrag i NIB-utfordringen for september.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig kult.... Dette ville mannen i huset likt :)
Lykke til !

Cecilia sa...

WOW - morsomt med tapetduken... Blogger ikke selv foreløpig, men blir veldig inspirert til å begynne.
Kult bestikk, hvor har du kjøpt det?

Hokusfiliokus sa...

Hei Cecilia, takk for hygglig tilbakemelding!
Bestikket er et vanlig stålbestikk fra kjøkkenskuffen. Jeg har sprayet skaftene røft med matt spraylakk, det blir en ganske kul effekt.

Bird sa...

Stilig!! Lykke til i utfordringen;)

Siv sa...

Tøft!! Lykke til.

Monica/ Twist sa...

Kjempe tøft! Her fikk jeg noen gode ideer til mannens 40 års lag;)! Tusen takk!
Klem

Helle P.G. sa...

Kult!!! Lykke til med tøft bidrag.

Astrid sa...

Så fint! Alt.