søndag 20. november 2011

LILLA




Jeg begynner allerede å glede meg til jul, så et snev av lilla har kommet inn på kjøkkenet i dag (det er jo tross alt bare en uke til det første adventslyset skal tennes :-). Det lilla fasettglasset kjøpte jeg på Home & Cottage, jeg synes disse lysglassene fra Tine K Home gir så utrolig fint og stemningsfullt lys. Papirkulen lagde jeg i går kveld. Fremgangsmåten fant jeg i årets julebok til Bo Bedre, en kjempefin bok med mange fristende matoppskrifter og gjør-det-selv-prosjekter. Den kommer nok til å bli flittig brukt i tiden fremover.

6 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, tenk at det snart er advent!
Nydelige bilder med god stemning du viser her.
Litt lilla ting å se her også nå.
Må jo være lov å snikpynte litt nå vel ;)
Ønsker deg en fin førjulstid.
Klem May Helen

Pikekyss sa...

syntes aldri november og uken før første advent har gått så fort før.. Jeg som ikke pleier å bli stressa kjenner at jeg er det :| Da er det ekstra hyggelig å surfe litt rundt å se på alt det fine i bloggverden :)

Julebord sa...

Kjærlighet denne bloggen, holde oppe det store arbeidet ønsker deg alt godt...

Julebord

Cecilies Lykke sa...

Nydelige bilder og en elskbar blogg;-) Så inspirert jeg ble til å finne frem adventsstaken! Takk for god inspirasjon fine:-) Klem fra Cecilie

Haust sa...

Nydeleg og inspirerande stilleben!

Ynskjer deg gode dagar fram mot jul! :)

charm design sa...

De lilla glassene er helt nydelige,gir et vakkert lys når de tennes.
En riktig god advents helg til deg også
Klem Heidi