torsdag 12. november 2009

JUL, JUL, STRÅLANDE JUL





Må innrømme at jeg allerede begynner å få julestemning. Pepperkaker på jobben, snø i luften, levende lys... jeg elsker det! Den amerikanske kjeden Anthropologie har også fått inn årets julevarer, herlig, herlig! Et bitte lite utvalg her. Anthropologie har eksistert siden 1992 og de har utrolig mye fint, alt fra hudpleieprodukter til nydelige klær, møbler og gjenstander til alle rom. Særengenhet, fokus på detaljer og originalitet er stikkord som beskriver produktene. Bare å besøke en Anthropologie butikk er en opplevelse i seg selv. London/Regent Street er første sted i Europa som har fått sin Anthropologie butikk, ser frem til neste London tur:) 
Foto: Anthropologie.com

2 kommentarer:

Tonje sa...

Skulle ønske de kom til Norge og! Gleder meg til min neste Londontur jeg og, noe billigere enn å dra til USA:P God natt!

*sne* sa...

Så mye lekkert! Du er ikke alene om å få julestemning - jeg gleder meg så utrolig mye at i dag er planen å få begynt å produserer litt juletrepynt :)
Ønsker deg en fin fredag og god helg!
//Christine