lørdag 13. juni 2009

PIKNIK

Pizzamuffins er raskt og enkelt å lage og passer fint å ha med seg når man skal på tur. Bruk en pizzabunnoppskrift og lag «små rundstykker» av deigen til hver av formene (det er lurt å smøre muffinsformene først, eller kan de lett henge fast i papiret). Trykk dem litt flate og legg på ønsket fyll på toppen sammen med revet ost. Stekes ved 200 grader til osten har fått en gylden farge (disse ble stående litt for lenge...) Smaker godt med en salat til. Godt til både store og små.

4 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Takket være din kommentar hos meg, kom jeg over denne nydelige bloggen. Og pizzamuffinsene må jeg prøve en dag.
:)

Mina sa...

Hei!

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg!:) Så fin blogg du har! Nydelige bilder du viser! Jeg kommer gjerne tilbake:)

Ha en herlig uke!

Klem fra Mina:)

Katrine K sa...

For en smart ide, og så flotte bilder du har her på bloggen, jeg kommer igjen!

mycupcake sa...

det var fine muffinsformer. hvor har du kjøpt dem? var de dyre? jeg har enda ikke kommet over noen sånne i Norge.